|
Ny här behöver hjälp lite frågor
|
|
11-11-2009, 10:20 PM
(Detta inlägg modifierades senast: 11-11-2009 11:09 PM av zagatjejen.)
|
|||
|
|||
|
Ny här behöver hjälp lite frågor
Hejsan...
Jag googlade o hittade denna sida så jag har smygkollat lite o kunde inte låta bli att bli medlem.. Har läst lite smått om just Gi metoden.. Är väldigt sugen på att börja den. Även min sambo... Jag har redan lyckats gå ner 16 kg genom att äta mindre o undvika sött .. Nu har jag även gått på en pulverdiet är inne på min 10e dag.. Men ska börja äta om ett par dagar.. men har fortfarande ca 20 kg kvar.... som ja vill gå ner.. jag har inann jag gick på denna pulver diet undvikit pasta,potatis,bröd o ris. har i stor sett inte ätit det alls.. bara grönsaker o kött fisk kyckling..o jag tycker det är jätte gott.. o så skulle ja kunna leva på hela tiden.. Är detta Gi metod jag har kört på? försöker läsa mig på om gi men har inte lyckats fatta så bra.. sen har jag även hittat lite Tabeller på nätet om visa livsmedel.. men har inte förstått om det är det man ska äta lr inte? kan någon här hjälpa mig? hur vet ja vad jag ska äta? hur många mål ska man äta? får man inte äta något godis allas som typ chips popcorn smågodis under tiden man kör Gi? hoppas någon kan hjälpa mig o göra mig lite klokare ![]() ![]() ![]() inga svar alls?? |
|||
|
02-02-2010, 08:14 PM
|
|||
|
|||
|
RE: Ny här behöver hjälp lite frågor
Vi sitter i samma båt!!!
Hur har det gått för dej. Jag är inne på mi4 dag nu |
|||