Skriv Svar 

• 29 Röster - 3.38 Medel
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hur ska jag orka fortsätta när folk är så negativa?
Gi-Metoden
Gå ner i vikt
Viktminskning
Banta och Bantning
10-06-2009, 06:19 PM
Hur ska jag orka fortsätta när folk är så negativa?
Jag har gått på GI i över en vecka och jag har gått ner 1,5 kilo. Men när jag försöker berätta för mina kompisar att jag går på GI och mår bra utav det så får jag bara det kastat i ansiktet. I synnerhet manliga vänner är duktiga på att få mig att känna mig dålig. "Man kan inte leva ett sundare liv utan gymmet!" får jag ofta höra. Jag fattar inte! Senast jag gick ned 10 kilo var genom att lägga om kosten och då fick jag höra sarkastiskt "Mmm, skönt att du slapp röra på dig ,va?"
Hur ska man orka fortsätta när folk bara förutsätter att man ska misslyckas? Jag vill bara krypa in i ett hörn med en påse ostbågar och inte komma ut igen!
Hitta alla inlägg av denna användare
Citera detta meddelande i ett svar
02-10-2010, 11:03 PM
RE: Hur ska jag orka fortsätta när folk är så negativa?
Åh ja vet precis vad du menar..på mitt jobb får ja försvara metoden,jättejobbigt.. Det är ju jobbigt som det är!Stå på Dig!
04-22-2010, 07:53 PM
Antingen står du på dig, eller så hittar du hållbara argument mot dina manliga vänner. Enklare än så är det inte!

gå ner i vikt snabbt
08-06-2010, 07:27 AM
(10-06-2009 06:19 PM)Fatgirl Skrev:  Jag har gått på GI i över en vecka och jag har gått ner 1,5 kilo. Men när jag försöker berätta för mina kompisar att jag går på GI och mår bra utav det så får jag bara det kastat i ansiktet. I synnerhet manliga vänner är duktiga på att få mig att känna mig dålig. "Man kan inte leva ett sundare liv utan gymmet!" får jag ofta höra. Jag fattar inte! Senast jag gick ned 10 kilo var genom att lägga om kosten och då fick jag höra sarkastiskt "Mmm, skönt att du slapp röra på dig ,va?"
Hur ska man orka fortsätta när folk bara förutsätter att man ska misslyckas? Jag vill bara krypa in i ett hörn med en påse ostbågar och inte komma ut igen!

Urusla kompisar du har, iaf på den punkten. Jag vet att det är svårt men du måste försöka att inte ta åt dig. Tänk på att deras åsikter egentligen inte betyder ngt. Det som betyder ngt är att du mår bra och tappar kilo, på ditt sätt.
Skriv Svar 

Forum-Hopp:

Kontakta OssGI Forum - Gå ner i vikt med GI-metodenÅtervänd till ToppÅtervänd till InnehållLight (Akriv) ModeRSS Syndication